Impossible Brutality II

Design: Dalibor Rohan
Technické řešení:: Dalibor Rohan
Konstruktér: : Dalibor Rohan
Realizace konstrukce: Dalibor Rohan,Radek Kokeš,Vojta Michna,Roman Klíma,Peter Penzestadler
Rok výroby: 2010
Doba stavby: 4 měsíce

MOTOR:
Model: Harley Davidson - TwinCam B
Tuning: speciální úprava firma G&R - Günther Sohn ( Německo)
Obsah: 1 750 ccm
Výkon: 80 kW (105 koní)
Krout.moment: 140 Nm
Leštění a chromování : G&R - Günther Sohn
Zapalování: Dynamek 2000 TC Digital
Karburátor: Rivera Mikuni dual 42 mm

PRIMÁR - SPOJKA
Primár: Open Belt Drives, PRIMO BRUTTE IV.
Spojka: Hydraulická,primo brutte

PŘEVODOVKA:
Model: Baker RSD 6rychlostní,chrom

VÝFUKY
SuperTrapp "Phantom Pipes" Originále Design Paul Yaffe, black - chrom

LAK
Inspirace : Kreator - Enemy Of God
Realizace: Marcus Pfail - Design, Rakousko
Barva: černá metalíza,airbrush

RÁM:
Model: Penz Performance - Kreator - RSD Wide - One tube
Úprava rámu: Dalibor Rohan,Vojta Michna
Sklon krku: úhel 37°
Natažení: 0"
Výška: 0"
Blatníky: design Dalibor Rohan
Výroba: Vojta Michna


OSTATNÍ
Benzínová nádrž: Model: Kreator
Design: Dalibor Rohan
Výroba: Vojta Michna
Olejová nádrž: Penz performance
Úprava Roman Klíma
Přední vidlice: Jorn, black
Zadní vidlice: Penz performance
Desing:Dalibor Rohan
Úprava: Roman Klíma,Vojta Michna
Tlumiče vzadu: Pneumatické,Air Legend - double

KOLA
Zadní: Pro One design Sinn-A- Ster II Series,RSD Brake Systém
Rozměr: 18 x 10,5
Pneu: Metzeler 280 x 35
Přední: Pro One design Sinn-A- Ster II Series,Dual brake
Rozměr: 19 x 2,15
Pneu:Metzeler 130 x 70

BRZDY
Vpředu: dvojité,kotouče průměr 10,5 ",čtyř pístkové
Výrobce: Jorn
Vzadu: kotouč 10,5", čtyř pístkové
Výrobce: Pro One




Řídítka: Peter Penzestadler
Přední světlo: RBS Elipsoid,poliert
Zadní světlo: Dalibor Rohan, Radomír Kokeš
Tachometr: Dakota digital
Stupačky: Pro One, black chrom
Elektrika: Radomír Kokeš
Držák značky: Paul Yaffe
Startér: Originál Harley Davidson

Speciální poděkování Gunther Sohn za speciální úpravu motoru,Vojtu Michnovi,Radku Kokešovi a Romanu Klímovi za trpělivost při stavbě tohoto motocyklu.Anitě a Petrovi z firmy Penz performance za rady a pomoc. Lence Mazurové za překlady.